Re: LEGO u Hrvatskoj - trgovački lanci
Kristijan7 wrote:
Iz jednog jednostavnog razloga zato što zakon stoji iza tebe i gdje imaš pravo na povrat stvari, popravak ili povrat uplaćenog iznosa ako ti je je nešto došlo strgano, oštećeno ili ne znam kakvo.
Ha ha, dobra, sjećam se još uvijek onog lika sa BrickLinka koji je zeznuo hrpe ljudi kod nas i vani i nikome ništa,
...
Ako pričamo o narudžbama s Njuškala, ja nisam imao problema jer pazim i nekoliko puta sam odustao jer sam imao osjećaj da nešto ne štima, ali uglavnom ljudima uplatim direktno na račun da izbjegnem skuplje slanje pouzećem. Poanta je da se to što plaćaš skuplje pouzeće u praksi svodi na taj trenutak otvaranja pred poštarom, ako to ne radiš nema ni potrebe plaćati pouzeće.
Njuškalo na žalost nema povratnu informaciju o prodavaču (o tome bi se moglo pričati), ali može se vidjeti po tome koliko korisnički račun već postoji.